Tuesday, March 1, 2011

hur fan kan du göra såhär mot mig? Du förstår inte hur det känns, att det sårar.
men det gör det. jag älskar förhelvete dig. men jag har väl bara varit dumdristig nog som alltid och trott att det är ömsesidigt. men det känns äkta. till och med för att vara du känns det äkta. allt du säger, allt du gör. är det bara ett spel?
jag vet inte längre. jag är väl lättlurad antagligen. jag borde väl lyssnat på de gamla o visa från början. jag vet att jag inte borde försöka mer. att jag bara borde ge upp, lägga mig platt, sträcka upp händerna i luften och gå. men jag kan inte.
det går inte. det gör ont när bara tanken flyger förbi. men jag är rädd.
rädd för att bli sårad. jag vet inte vad jag gör då.
och jag vet inte vad jag gör om jag inte blir det heller, för jag kan inte leva såhär.
du är för fan mitt allt.
fyfan för dig.
fyfan.
jag älskar dig.

No comments:

Post a Comment